Рекламна стаття. Написання рекламних текстів.

Last Updated on

Написати рекламну статтю для сайту на замовлення

Замовити написання рекламного тексту для сайту

Для замовлення рекламної статті або рекламного тексту телефонуйте за телефонами:+380990941334, +380684654079 або пишіть запит на електронну пошту info@studik.kiev.ua

Замовити опір матеріалів рішення задач

Партнерський маркетинг – одна з областей, де процвітають текстові оголошення. Тим не менш, багато основні рекламодавці тільки починають відкривати для себе силу тексту. Google викликав ажіотаж в своїх текстових рекламних опціях, створивши самопроголошений «рейтинг кліків в 4-5 разів вище, ніж галузевий стандарт для банерної реклами».

У більшості випадків рекламний текст для статті містить повторення назви продукту в середньому близько трьох раз. Наприклад, на початку рекламного тексту, в середині і в самому кінці рекламної статті. Принцип дії такого рекламного тексту на сприйняття людиною рекламованого продукту простий: кілька разів повторене твердження сприймається як істина.

Хоча текстові оголошення позбавлені деяких переваг графічної реклами, вони мають деякі потужні переваги. Вони завантажуються практично миттєво і не схильні до впливу програмного забезпечення для блокування реклами.

SEO-текст – це текст, який оформляється за правилами пошукового маркетингу: вписані пошукові запити, дотримана структура і відповідають критерії якості контенту.

Правильно написаний SEO-текст – це «постріл» у бік певної групи людей. Без чіткого визначення цільової аудиторії рекламний текст не буде ефективним так як від уподобань цільової аудиторії залежить стиль написання рекламної статті.

Сама реклама в статті може бути як пряма, так і прихована. Прихованою рекламою називається така реклама, яка позначається як така, а маскується під загальну інформацію. При написанні рекламних текстів не втрачайте дрібних деталей, але рекламний текст не повинен виглядати як просто докладне перерахування загальних характеристик товарів або послуг.

Рекомендуємо в більшості рекламних текстах звернення проводити до конкретних людей і груп людей. Тобто в рекламній статті можна вжити слова «Ви», «Вони», «Ми» та ін.

Як правило, рекламний текст в статті складається з п’яти пунктів:

  • заголовок (має найбільший вплив на результат реклами);
  • підзаголовок (краще писати в більш спокійному стилі, ніж заголовок);
  • основний текст (несе головний зміст рекламного тексту);
  • коментарі та підписи;
  • гасло

Основний текст – найцікавіша частина рекламного тексту. Найкраще, щоб він був маленьким, так як це привертає увагу. Обов’язково потрібно дати посил до дії за допомогою певних фраз, дати вказівки читачеві. Ви також можете використовувати нестандартне звернення, це теж приверне увагу.

Рекламні тексти і рекламні статті на правах реклами – обман читача. Хоча навіть не обман, а замовчування про те, що матеріал розміщений на правах реклами. Його зазвичай пишуть маленьким літерами внизу тексту, коли цікава історія вже прочитана, а привабливий образ ваших товарів або послуг закарбувався в пам’яті. Якщо хочете, щоб рекламні статті викликали довіру, слід постаратися написати по-справжньому цікавий і змістовний огляд.

Зверніть увагу на те, що від такого підходу виграють усі.

  • Ви подаєте інформацію про свою компанію, нові товари, корисних послуги у вільній, емоційної і інформативній формі. Для цього і потрібні рекламні тексти.
  • Читач отримує масу корисної інформації, причому не тільки пов’язаної з вашим конкретним пропозицією. Зазвичай в такому рекламному тексті знаходиться місце і історичному екскурсу, і порівняльного аналізу.
  • Журнал або інтернет-портал наповнюється цілком змістовними статтями і оглядами, не витрачаючи на це ні сил, ні коштів. Рекламні статті в інтернеті залучають до видання додаткову аудиторію.

Як замовити рекламний текст, не зіпсувавши статтю?

Рекламну статтю дуже просто зіпсувати – якщо почати її з настирливої ​​реклами і продовжувати в тому ж дусі до самого кінця тексту. Написання рекламної статті в інтернеті з таким підходом створює відторгнення і псує все враження.

Докладний і цікавий огляд нового продукту, підготовка цікавих і корисних рекламних статей, які згадують ваш товар як краще рішення для описуваної ситуації, м’яке, ненав’язливе просування позитивного образу вашого бренду … Такі рекламні тексти грають на найтонших струнах спокуси, ненав’язливо, органічно і майже непомітно впроваджуючи довіру до вашого торгової пропозиції. Так може працювати і текст для друкованої реклами, і веб-сторінка в віртуальному ЗМІ, і будь-який інший рекламний текст.

Наше агентство Студік займається складанням рекламних текстів, збираючи корисні відомості, в оточенні яких ваш товар заграє найпривабливішими гранями. А при написанні рекламних статей опрацьовуємо всі особливості вашого товару, описуючи недоліки і підкреслюючи достоїнства.

Замовити опір матеріалів рішення задач

Разом з рекламна стаття на замовлення шукають:

Написання прес релізів на замовлення Замовити текст для сайту
Рекламна стаття в журналі Рекламна стаття це
Рекламна стаття на замовлення Рекламна стаття англійською
Seo копірайтинг ціна Seo тексти замовити
Рекламна стаття на сайті Замовити продающий текст
Замовити статтю Україна Замовити текст
Замовити послуги копірайтера Seo копірайтинг замовити
Замовити статтю Замовити прес реліз