Ось декілька можливих тем для написання есе з маркетингу:

  1. Вплив соціальних медіа на маркетингову стратегію бренду.
  2. Як змінюється маркетинг залежно від стадії життєвого циклу товару?
  3. Які інструменти маркетингу можна використовувати для просування продукту на міжнародних ринках?
  4. Чому важливо вести контент-маркетинг і які його переваги?
  5. Реклама у медіа: як залежить від обсягів бюджету і чому?
  6. Як використовувати поштову розсилку для підвищення продажів і залучення нових клієнтів?
  7. Як зробити інтернет-магазин привабливим для клієнтів та ефективним для бізнесу?
  8. Яким чином поведінка споживачів впливає на розвиток маркетингових стратегій?
  9. Як побудувати успішну стратегію ціноутворення і чому вона важлива для успіху бізнесу?
  10. Які фактори впливають на вибір маркетингового каналу і які є переваги та недоліки різних каналів?

Ці теми можуть бути корисними для студентів та досвідчених маркетологів, які бажають розширити свої знання з маркетингу та вивчити нові підходи до розвитку бізнесу.

Rate this post